آ

  • آهار، سعید رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]

  • اتقیا، ناهید مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]

  • احمدی، یاسر عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]

  • اسلامی، صدیقه شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]

  • اسمعیلی، محسن بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]

  • افشاری، مصطفی اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]

  • افشاری، مصطفی بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]

  • اکبری یزدی، حسین تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال [دوره 8، شماره 8، 1398]

  • الهی، علیرضا مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]

  • الهی، علیرضا پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]

ب

  • بابایی، مهدی ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 1-18]

  • برقی مقدم، جعفر رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]

  • بی نیاز، سید عباس نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]

پ

  • پیرجمادی، سحر مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]

ج

  • جعفری، افشار تأثیر اقتصادی گردشگری ورزشی مسابقات بینالمللی تور دوچرخه سواری آذربایجان [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 1-22]

ح

  • حیدری نژاد، صدیقه تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]

  • حیدری نژاد، صدیقه بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]

  • حسینی، سیدجعفر عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]

خ

  • خدایاری، عباس ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 1-18]

  • خطیبی، امین تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]

  • خطیبی، امین بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]

د

  • دستگردی، مهدی نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]

  • دلدار، ابراهیم شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]

ر

  • رحیمی زاده، میثم نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]

  • رستم پور، یوسف رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]

  • رضایی، شمس الدین بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]

ز

  • زکی زاده، لیلا مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]

س

  • سید عامری، میر حسن اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]

  • سلطانی، مصطفی نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]

  • سلیمانی، مسعود رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]

  • سیوان نوری، محمد تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]

ش

  • شریعتی فیض آبادی، مهدی نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]

  • شرفی، حسین رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]

  • شیروانی، طهماسب بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]

  • شهپر توفیق، آزیتا شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]

ص

  • صفاری، مرجان تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]

  • صفری تکیه، شیوا اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]

ط

  • طالب پور، مهدی عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]

ع

  • عبدلی، معصومه بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]

  • عسکریان، فریبا تأثیر اقتصادی گردشگری ورزشی مسابقات بینالمللی تور دوچرخه سواری آذربایجان [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 1-22]

  • علوی، سید مسلم بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]

غ

  • غفوری، فرزاد مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]

ف

  • فاتح، فرزانه رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]

  • فتاح، سعیده بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]

  • فتحی، فرهاد تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]

  • فتحی، فرهاد پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]

ق

  • قاسمیان، فرحناز مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]

  • قاسمی هرسینی، الهام اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]

ک

  • کاشف، سید محمد شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]

  • کریمی علویجه، محمد رضا بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]

م

  • محرم زاده، مهرداد مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]

  • محرم زاده، مهرداد تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]

  • محرم زاده، مهرداد بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]

  • مرادپور، فرزانه رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]

  • منیعی، انیس تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]

ن

  • نعمت زاده، سجاد تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال [دوره 8، شماره 8، 1398]

  • نعمت زاده، سجاد تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]

ه

  • هنری، حبیب اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]

ی

  • یوسفی، بهرام اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]

login